Володимир Бойко: «Криза — це можливість»
- 12.11.2018 12:20
- Новини
З лекцією на тему «Антикризове реагування в соцмережах» у рамках LHS виступив Володимир Бойко, глава департаменту комунікацій ЮФ Ario Law Firm, журналіст та телеведучий.
Що ж треба розуміти під поняттям «криза»? Лектор звернув увагу на визначення кризи за китайським ієрогліфом, що складається з двох ідеограм, які означають «страх» і «можливість».
«У кризу немає правильних рішень, є тільки рішення, за яке ви несете відповідальність», — наголосив пан Бойко.
Далі лектор розповів про успішну стратегію виходу з кризової ситуації, яка цього літа була в ЮФ Ario Law Firm.
Історія почалася з невинного оголошення про вакансію на посаду помічника одного з партнерів ЮФ Ario Law Firm Євгена Грушовця на своїй сторінці у Facebook. Користувачі соціальної мережі розкритикували пост як дискримінаційний. На думку лектора, одне з правил при виході з кризи — помилки потрібно визнавати, при цьому діяти завжди треба дуже швидко. Так, Євген Грушовець опублікував відповідний пост, у відповідь на звинувачення в «дикості» компанія придумала і обіграла хештег #дикілюді. Правило номер два: будь-яка криза — це ще й можливість. У результаті активного обговорення поста в соцмережах на пошту партнера надійшло 144 резюме, після чого було оголошено конкурс.
Правило номер три: якщо лояльні клієнти самі не прийшли на допомогу, не соромтеся попросити їх про «лайки» або коментарі. Але ви повинні бути на 100% упевненими в лояльності клієнта, підкреслив лектор. Також за умови ефективного розв’язання кризової ситуації важливо про це час од часу нагадувати.
Так, Євген Грушовець оголосив вікторину, і переможниця, яка вгадала кількість отриманих компанією резюме від здобувачів, отримала приз — футболку з логотипом фірми і хештегом #дикілюді.