«Для того щоб бути впізнаваним на юридичному ринку, потрібно зайняти певну нішу», — вважає Денис Овчаров, керуючий партнер AO Ovcharov & Partners

Як пройти шлях від юриста in-house до керуючого партнера, слухачам Школи розвитку юридичного бізнесу розповів Денис Овчаров, керуючий партнер AO Ovcharov & Partners.

«У моїй юридичній кар’єрі ніколи не було вчителів-юристів. Мій досвід починався з компанії, де не було юриста, до того ж доводилося мати справу з різними перевірками: від перевірок з охорони праці до податкових. Коли ти береш на себе відповідальність і керуєш процесом, ти вчишся ставити особистісні цілі» — такими словами розпочав свою лекцію Денис Овчаров. Досвід роботи юрисконсультом допомагає швидше зрозуміти бізнес-процеси компанії, вважає лектор.

У 2010 році Денис Овчаров став практикуючим адвокатом. Як тільки юрист стає адвокатом, у нього збільшуються доходи, стверджує пан Овчаров. Адвокатський статус має певні особливості, пов’язані з особистісним зростанням. По-перше, ти виходиш із зони комфорту, тобі необхідно ризикувати і приймати нестандартні рішення. Адвокатська професія — це перш за все управління ризиками, підкреслив лектор.

«Коли я аналізую свій шлях, розумію, наскільки важливим є піар. Піар у кримінальному процесі — це коли твій клієнт виправданий і перебуває на волі», — вважає пан Овчаров. У кримінальних справах швидко отримати результат іноді буває складно.

Досвід захисту дівчат, які беруть участь в акціях протесту femen, вплинув на впізнаваність, адже подібні справи завжди привертають увагу. У той час було дуже мало епатажних справ, за якими спостерігали журналісти. Адвокат не повинен асоціюватися з клієнтом, але в нашому суспільстві це неможливо, і я до цього був готовий, зазначає Денис Овчаров. «На той момент у мене було не так багато клієнтів, щоб ризикувати репутацією. Коли ви тільки починаєте свій юридичний бізнес, у вас ще немає репутації, відповідно, вам немає чим ризикувати», — стверджує лектор.

Спікер також торкнувся питання рекламування юридичних послуг. Сьогодні дуже складно визначити, який маркетинговий інструмент буде ефективним. Але, як показує практика, вчорашні маркетингові інструменти є менш ефективними, ніж сьогоднішні.

МЕНЮ

LegalHighSchool