Як залишатися на гребені хвилі в бурхливому морі юридичних послуг, розповів Армен Хачатурян

«Стратегія успіху або успіх стратегії: менеджмент юридичної фірми в епоху постійних змін» — тема лекції старшого партнера Asters Армена Хачатуряна, яка відкрила перший блок «Юридична фірма: базові налаштування» нової Школи розвитку юридичного бізнесу LHS.

Ґрунтуючись на особистому досвіді, лектор розповів, як у сучасному бурхливому морі юридичних послуг не тільки бути на плаву, а й «зловити хвилю» і залишатися на її гребені. Перший крок на ринку юридичних послуг сьогодні зробити не просто, визнає пан Хачатурян, говорячи про те, що зараз молодим фірмам, безумовно, складно конкурувати з «грандами» — компаніями, які розвивалися протягом декількох десятиліть і входять у топ-50 провідних юридичних фірм. Але сьогодні немає нічого неможливого, особливо для юристів, які володіють професійними амбіціями, креативністю мислення та вмінням приймати нестандартні рішення у найсміливіших і найскладніших завданнях.

Управління, сучасність, планування, єдність і харизма — такі ключові складові вкладає в поняття «УСПІХ» юридичної фірми спікер. «Тоталітарний стиль» управління юридичною фірмою, на переконання Армена Хачатуряна, сьогодні навряд чи приведе до успіху: це прямий шлях до волюнтаризму, суб’єктивізму, отже, прийняття помилкових рішень. «Колегіальне управління є сьогодні, мабуть, найбільш правильною моделлю для юридичної фірми», — констатував він.

Сучасність — це невід’ємний атрибут успішності не тільки особистісної та професійної. «Тільки йдучи в ногу з часом і тримаючи руку на пульсі передових інноваційних технологій, можна залишатися на гребені хвилі», — підкреслює пан Хачатурян, говорячи про те, що за штучним інтелектом і технологіями блокчейну майбутнє. Для успішності юридичної фірми не менш важливим є стратегічне планування і забезпечення єдності, заснованої на знанні психотипів особистості, в кампанії: це служить не тільки запорукою підвищеного рівня стабільного розвитку компанії, але й попередженням ризиків, що можуть виникнути в майбутньому.

Поняття «харизма» означає винятковість особистості в інтелектуальному, духовному або будь-якому іншому відношенні, зазначає лектор, говорячи про те, що для юридичної фірми однієї працьовитості замало, дуже важливо мати «власне обличчя», вміти виділятися і стати впізнаваним брендом на ринку юридичних послуг. Харизма = правильний і сучасний маркетинг, який у першу чергу орієнтований на сервіс і продукти, що надає компанія, а не винятково на кінцевий результат — отримання прибутку, резюмує Армен Хачатурян.

МЕНЮ

LegalHighSchool – Вища школа для юристів і адвокатів