«Йти за клієнтом» — таким принципом радить керуватися Олег Мальський, відкриваючи офіс за кордоном

Географічна стратегія фірми: вибір ринків і побудова власної мережі — тема лекції партнера, керівника практики корпоративного права та M&A МЮГ Eterna Law Олега Мальського, яка продовжила заняття у рамках сьогоднішнього модуля «Юридична фірма: базові налаштування» нової Школи розвитку юридичного бізнесу Legal High School.

В умовах глобалізації кордони стираються для різних сфер діяльності і юридичний ринок не виняток. Але, відкриваючи нові географічні горизонти для роботи юридичної компанії, Олег Мальський радить зважити всі «за» і «проти». На його переконання, відкриваючи офіс в іноземній юрисдикції, головний принцип, яким потрібно керуватися, — «йти за клієнтом». «Іноземний офіс повинен бути прибутковим з першого дня», — спираючись на власний досвід, підкреслив спікер, говорячи про те, що концепт, коли філія знаходиться в іншій юрисдикції, — це інвестиція в майбутнє, підходить не для всіх юридичних компаній.

Перш ніж прийняти рішення про вихід на іноземний ринок, потрібно проаналізувати безліч факторів, у тому числі людський: знайти хороший персонал, у тому числі керівників, на стороні дуже непросто. Крім того, потрібно вибрати найбільш оптимальний для своєї компанії формат: відкрити іноземну філію або ж офіс спільно з іноземним партнером у рідній дня нього юрисдикції. При цьому Олег Мальський радить добре ознайомитися з нюанси іноземного ринку юридичних послуг, дізнатися особливості політичної та економічної ситуації в державі і навіть національної ментальності громадян.

Перший і головний виклик відкриття офісу «з нуля» — це відсутність досвіду — успішних кейсів захисту клієнтів в іноземній юрисдикції, який є найважливішим критерієм для клієнта, незалежно від географії. «Інтеграція в іноземну юрисдикцію, безумовно, займе певний час», — констатував лектор.

МЕНЮ

LegalHighSchool – Вища школа для юристів і адвокатів