З активним розвитком онлайн-торгівлі порушення прав на ТМ також діджиталізуються, виникають нові ситуації неправомірного використання ТМ. Правовласники та їхні юридичні радники мають володіти сучасним інструментарієм захисту брендів у мережі інтернет.
Чотири дні інтенсивного навчання з практичними порадами суддів та адвокатів, включатимуть лекції на такі теми:
МОДУЛЬ 1. «ТМ-менеджмент» (26 листопада), включає в себе наступні теми та буде проходити з 10:00 до 14:15:
- Створення ТМ. Умови отримання правового захисту. Як зареєструвати екзотичні ТМ (звукова, рухова, мультимедійна, кольорова, позиційна etc.) в Україні (Николай Потоцкий, начальник відділу сприяння захисту прав ДП «Український інститут інтелектуальної власності», адвокат, д.ю.н.)
- Реєстрація ТМ за кордоном (огляд популярних юрисдикцій) (Анастасія МІНДРУЛ, заступник начальника відділу торговельних марок патентно-правової фірми Пахаренко Партнёры)
- Міжнародна реєстрація ТМ і реєстрація Community trademark (Anastasija Synytsya, патентний повірений Юридична фірма EVRIS)
МОДУЛЬ 2. «ТМ у комерційному обігу» (27 листопада), включає в себе наступні теми та буде проходити з 10:00 до 17:30:
- Як протидіяти недобросовісній конкуренції: рецепти IP-юриста (Irina Dyachuk, заступник директора Юридичного департаменту Fozzy Group)
- ТМ у зовнішньоекономічній діяльності. Реєстрація в митному реєстрі (Alexander Molotai, партнер, керівник IP-практики ЮФ Юридична фірма EVRIS)
- Істотні умови ліцензійних договорів щодо ТМ (Тетяна ШПАКОВИЧ, старший партнер Patent and law agency "Doubinsky and Osharova")
- Правовий супровід франчайзингу та ліцензування (Юлія КОЛЬЧЕНКО, координатор IP-напрямку Київського офісу МЮФ Baker McKenzie - Kyiv)
- Кримінально-правове переслідування порушників прав на ТМ (*заняття перенесено з модуля «Судовий захист ТМ») (Taras Kyslyy, радник ЮФ Asters)
МОДУЛЬ 3. «Захист ТМ у мережі інтернет» (28 листопада), включає в себе наступні теми та буде проходити з 10:00 до 16:15:
- Практичні поради щодо припинення неправомірного використання ТМ в інтернеті (соцмережі, метадані, контекстна реклама etc.) (Alina Podolyak Bykanova, керівник IP-практики МЮГ Eterna Law Kyiv)
- Взаємодія правовласників та маркет-плейсів у боротьбі з розповсюдженням контрафакту (Владислав ШАПОВАЛ, партнер ЮФ «ЛЕКСФОР»)
- Case study. Ефективні рішення щодо захисту брендів у мережі інтернет (Julia Semeniy, партнер Asters)
МОДУЛЬ 4. «Судовий захист» ТМ (29 листопада), включає в себе наступні теми та буде проходити з 10:15 до 16:15:
- Особливості доказування у спорах щодо ТМ. Експертна підтримка обігу ТМ (Bogdan Lvov, голова Касаційного господарського суду в складі ВС)
- Експертна підтримка у спорах щодо ТМ (Victoria Sopilnyak, партнер Patent and law agency "Doubinsky and Osharova")
- Case study. Особливості судового захисту добре відомої ТМ (на прикладах алкогольної сфери) (Anton Koval, партнер Patent and law agency "Doubinsky and Osharova", патентний повірений, доктор філософії в галузі права)
Вартість блоку (3 навчальні модулі) - 5 400 гривень
Вартість модуля (1 навчальний день) - 2 000 гривень