Арсеній Салалайко розповів про доцільність В2С-маркетингу в юридичному бізнесі

Про доцільність В2С-маркетингу в юридичному бізнесі розповів у другій частині свого майстер-класу Арсеній Салалайко, СЕО Mitrax. Він розпочав розмову з блоку СЕО-просування сайту юридичної компанії. Аналізуючи статистику частоти пошукових запитів у Google за, приміром, практикою цивільних спорів, можна зробити висновок, що найбільшим попитом користуються сімейні спори та спори з банками щодо кредитів та зі страховими компаніями. Проаналізувавши цю інформацію, лектор розповів слухачам Legal High School, як виділити серед запитів комерційні та інформаційні, а потім на основі комерційних запитів формувати комерційну сторінку, а на основі інформаційних запитів створювати тексти в Блог і поширювати через Фейсбук тощо. При цьому він зазначив, що коли частота якогось запиту складає менше 10, розвивати цю тему немає сенсу.

Говорячи про оптимальний бюджет для розробки і просування контенту в мережі інтернет, Арсеній Салалайко зазначив, що можна обійтися сумою, еквівалентною 2 тис. дол. При цьому він не радив використовувати в просуванні скандальний контент, оскільки, використовуючи «токсичну» рекламу, важко утриматися на межі здорового глузду, у будь-якому разі така реклама не може бути основною.

Головне, правильно поставити завдання СЕО-спеціалісту і потім перевірити результати. Навівши приклад аналізу запитів власної компанії, лектор проілюстрував, як працює СЕО-оптимізація. Унаслідок правильної роботи зростає частота заходів на сайт компанії та її місце у пошуковику. Він поділився власною розробкою так званого чек-листа, за допомогою якого формалізуються відносини із СЕО-спеціалістом. Дотримання цих рекомендацій дає змогу усувати критичні помилки та вносити додаткові правки, які допомагають сайту зростати. Арсеній Салалайко також порадив наймати спеціального СЕО-копірайтера для створення текстів на юридичну тематику, оскільки навчити копірайтера-юриста всім тонкощам СЕО в короткий проміжок часу неможливо.

Ще одним ноу-хау, яким лектор поділився зі слухачами Legal High School, став чек-лист з налаштування РРС-реклами. Він сформулював основні запитання, з відповідей на які потрібно розпочинати планування рекламної кампанії, а також дав поради стосовно алгоритму перевірки роботи РРС-спеціаліста. На прикладі реального кейсу РРС-реклами своєї компанії Арсеній Салалайко продемонстрував переваги та недоліки цього методу та зробив висновок, що, незважаючи на те, що не було проведено більш детальної структуризації та оптимізації рекламної кампанії, вона отримала достатньо високий коефіцієнт конверсії.

МЕНЮ

LegalHighSchool – Вища школа для юристів та адвокатів

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x
()
x
Кошик