Про антикризовий PR у сфері ВПК розповів Арсеній Салалайко, СЕО АО Mitrax

Про антикризовий PR у сфері ВПК та вплив інформаційного поля на рішення владних структур слухачам спецкурсу розповів Арсеній Салалайко, СЕО АО Mitrax. Продовжуючи тему практичних кейсів пов’язаних з підприємствами ВПК він зосередив увагу слухачів на кейсі виробника бронежилетів і шоломів та наголосив на важливості висвітлення засобами масової інформації деталей справи та необхідності мати у шлаті або залучати на аутсорсинг спеціаліста з комунікацій.

Він детально розповів про історію конфлікту довкола підприємства-виробника аж до відкриття кримінальної справи. Лектор наголосив, що через відсутність у компанії спеціаліста з комунікацій ситуація висвітлювалася доволі однобоко, зокрема тести продукції, що їх проводили державні органи і на яких ґрунтувалися звинувачення, здійснювалися з порушенням технічних умов для такої процедури.

Ці обставини дозволили сформувати в ЗМІ викривлене уявлення про ситуацію якою скористалися фахівці з «чорного» піару для дискредитації репутації підприємства. Проблема була також і в тому, що на момент виникнення кризової ситуації ні підприємство, ні його керівник не були публічними та не мали сформованої репутації в соціальних мережах.

Арсеній Салалайко окреслив, коло першочергових дій спеціаліста з антикризового піару для виправлення ситуації. Першим є попередження. На думку лектора будь-яка криза може стати проблемою, якщо не намагатися її попередити та не мати чітких алгоритмів дій, реакцій та посилів. Кваліфікований спеціаліст може передбачити кризу та підготуватися до неї, а в ідеалі – запобігти її розвитку.

Для того, щоб з кризою справлятися було легше, лектор радить наперед подбати про створення певного масиву позитивної інформації про підприємство та його керівників. Він наполягав на створенні позитивного образу керівника, бо знеособлені підприємства не викликають довіри. «Чим більш олюднений бренд – тим більше він викликає довіри», -наголосив Арсеній Салалайко, – «Тому в парі з репутацією бренду завжди має йти репутація його керівника чи власника». Коли сформовано масив позитивних публікацій про підприємство та його керівників будь-яке вкидання негативу буде губитися на цьому фоні. І потрібно витратити суттєво більше засобів, щоб перевищити позитивний імідж негативними публікаціями.

Лектор наголошував, що не можна залишати кризову ситуацію на самоплив, бо в такому випадку вона буде лише погіршуватися. При цьому важливо реагувати на кризу якомога швидше – від 1 до 3 годин, бо кожна наступна година затримки суттєво погіршує шанси на її подолання. Для того, щоб інформування було ефективним, треба правильно бирати кнали і формати – меседжі мають розміщуватися в тих ЗМІ, які читає цільова аудиторія. Для цього лектора радив слухачам спецкурсу Legal High School завчасно підготувати перелік таких видань, а також лідерів громадської думки та вести з ними комунікацію.

Він застерігав від інформаційного вакууму – будь-яке вкидання негативної інформації повинно бути відпрацьоване: по ньому потрібно сформувати позицію або спростування і розмістити  на тих самих майданчиках, де вони з’явилися. Для успішної протидії також важливо визначити вид кризи – чи це внутрішня проблема компанії, чи спрямована атака з боку конкурентів. При цьому Арсеній Салалайко дав конкретні рекомендації по роботі з громадськістю в залежності від виду кризи.

МЕНЮ

LegalHighSchool – Вища школа для юристів та адвокатів

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x
()
x
Кошик