Тетяна Ігнатенко розповіла про нюанси протидії процесуальним диверсіям

Лекцією на тему «Засоби протидії процесуальним диверсіям. Відповідальність учасників справи» радник Юридичної групи LCF Тетяна Ігнатенко завершила модуль «Доведення та інші процесуальні аспекти» Legal High School.

За її словами, учасники судового процесу та їхні представники зобов’язані сумлінно користуватися своїми процесуальними правами і не допускати зловживання, оскільки це неабияк впливає на якість судового процесу.

У Господарському процесуальному кодексі України визначено, які дії є зловживанням. Однак суд може визнати будь-яку процесуальну дію учасника процесу зловживанням, якщо її спрямовано на досягнення таких цілей, як, наприклад, введення суду в оману, затягування судового розгляду та створення перешкод опоненту.

Лектор звернула увагу на сформовану судову практику щодо застосування засобів процесуального примусу, якщо сторона недобросовісно користується своїми процесуальними правами. Зокрема, це стосується таких зловживань, як оскарження судового рішення, яке не підлягає оскарженню або вичерпало свою дію, одночасне подання ідентичних позовів з метою маніпуляції автоматизованим розподілом справ тощо.

Тетяна Ігнатенко навела приклад судового рішення, в якому суди визнали зловживанням зі сторони скаржника те, що він в апеляційній і касаційній скаргах послуговувався ненормативною лексикою. Так, Верховний Суд у своїй ухвалі зазначив, що сторони не повинні допускати використання нецензурної лексики як при оформленні документів для подання до суду, так і в публічному житті, оскільки нецензурні висловлювання не посилюють ефективність і переконливість інформації в документах офіційно-ділового стилю, а свідчать про культурний вакуум і демонструють неповагу до суддів.

Також спікер ознайомила слухачів Legal High School з цікавими рішеннями Європейського суду з прав людини та надала рекомендації з огляду на власну практику.

МЕНЮ

LegalHighSchool – Вища школа для юристів та адвокатів

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x
Кошик