«Бренд — це філософія бізнесу» — Юлія Фурманова, операційний директор Юридичної групи LCF, розповіла про побудову бренда юридичної фірми

Як створити сильний бренд юридичної фірми — власним досвідом зі слухачами LHS поділилася Юлія Фурманова, операційний директор Юридичної групи LCF.

Юридичний ринок, безумовно, має певні особливості. І все ж основні постулати бренда релевантні і для юридичного бізнесу. Бренд — це те, що споживач думає про вашу компанію та продукт, і в кінцевому підсумку те, що приносить фінансову ефективність. У сучасній інтерпретації бренд — це асоціації, емоції, почуття, відчуття. Бренд — це ментальна оболонка продукту або послуги.

Крім того, бренд — це результат комунікації. Цільова аудиторія в юридичному бізнесі різнобічна, тому треба чітко бачити портрет свого споживача. Первинну цільову аудиторію складають клієнти. Вторинна аудиторія, з якою також потрібно працювати, це професійне співтовариство, держоргани, медіа та команда. Юристи повинні обмінюватися своїми думками про останні тенденції у сфері права, обговорювати прецеденти. Ділячись власним досвідом, ви будуєте особистий бренд, дбаєте про свою репутацію.

Потрібно враховувати, що сьогодні важливу роль на юридичному ринку відіграють медіа. ЗМІ складають рейтинги і нагороджують, допомагають демонструвати експертизу. Юридичні фірми повинні працювати з великою кількістю медіа, і не тільки з професійними, а й діловими економічними виданнями. Дуже важливо розуміти і використовувати всі канали комунікації, у фірмі має бути список спікерів, осіб, які мають право спілкуватися з медіа. Найчастіше, коли ви даєте коментар, ви говорите не тільки від себе, але й від імені свого клієнта. Важливо узгоджувати з ним позицію.

Яким чином зрозуміти, що про вас думає клієнт? Відповідь — рейтинги, системи оцінки, особиста комунікація.

«Необхідно спілкуватися з клієнтом у неформальній обстановці, не соромтеся запитати, як він оцінює вашу роботу, ваш бренд, що йому подобається, а що ні. Ви здивуєтеся, але клієнт з радістю розповість вам, що він думає. Йому важливо, що ви цікавитеся його думкою» — такі поради отримали слухачі від Юлії Фурманової.

Маркетолог повинен розробити стратегію розвитку бренда. Такий документ має бути представлений усій команді. Адже бренд — це частина стратегії, при розробці якої треба визначити, яких до фінансових результатів ви прагнете, які продукти пропонуєте, на які ринки орієнтуєтеся і хто працює у вашій команді, — підсумувала лектор.

МЕНЮ

LegalHighSchool – Вища школа для юристів та адвокатів

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x
Кошик