День кар’єри LHS: Микита Нуралін, VB Partners, розповів про інструменти просування персонального бренда

Сьогодні в Legal High School проходить спеціальний захід — День кар’єри. Здобувачі отримали можливість дізнатися більше інформації про життя юридичної фірми, державного органу чи юридичного факультету провідного вищого навчального закладу. З десятої ранку і до обіду здобувачі знайомилися з роботодавцями. Наразі триває лекційний блок, старший юрист VB Partners, адвокат Микита Нуралін розповів про просування персонального бренда.

«Мало бути хорошим юристом, потрібно, щоб про вас ще й знали», — резонно зазначив пан Нуралін. Лектор зосередився на таких поняттях, як «впізнаваність» та «визнання», на тому, як вони співвідносяться або протиставляються, і розповів про інструменти для просування власного бренда. З-поміж таких інструментів він назвав соціальні мережі (коментування (коли колеги публікують відкриті для обговорення питання), висловлення власної думки про ту чи іншу подію). Також Микита Нуралін рекомендує «відзначатися» в соцмережі на заходах, але в публікації обов’язково написати кілька цікавих тез форуму або круглого столу.

Другий інструмент — блоги. Але вести свій блог не так уже й легко, головне в цьому контексті — регулярність оновлення. Також лектор радить використовувати ЗМІ (публікувати статті, надавати свої експертні коментарі), виступати на радіо і телебаченні. «Кожна ваша публікація має бути спрямована на конкретну цільову аудиторію», — відзначив адвокат. Важливою є й участь у професійних юридичних та бізнес-асоціаціях. Переваги такого членства: нові контакти, нові заходи, просування серед більшої аудиторії. «Найперше, що ви можете зробити для своєї впізнаваності та визнання, — виступати на заходах», — наголосив лектор. Крім простого членства, можна брати участь в управлінні цією асоціацією або громадською організацією. Або після отримання свідоцтва про право на заняття адвокатською діяльністю брати активну участь в адвокатському самоврядуванні.

Добре підтвердити рівень професіоналізму допоможе публічна законотворча робота. Це черговий інструмент для просування власного бренда.

Крім того, кожна юридична компанія бере участь у різних рейтингах, які, серед іншого, відзначають також професійні досягнення окремих юристів. Рейтинги є важливою складовою юридичного життя, оскільки більшість клієнтів не звертаються до компанії і юристів, яких немає в рейтингу. Останнім інструментом для просування власного бренда Микита Нуралін назвав експертні висновки, зокрема, для міжнародних інституцій.

МЕНЮ

LegalHighSchool – Вища школа для юристів і адвокатів