Головна мета резюме — показати вашу вартість як професіонала — Марина Фоменко, Eterna Law

«Від резюме до job offer: як пройти шлях, щоб потрапити до топової юридичної фірми» — з такою темою у рамках Дня кар’єри Legal High School виступила СЕО МЮГ Eterna Law Марина Фоменко.

Перш за все необхідно зрозуміти, які юридичні компанії шукають співробітників. Як правило, вони публікують свої вакансії на сайті. Потім потрібно написати резюме та мотиваційний лист. У великі юридичні фірми, за словами спікера, приходить 10, 20, а то й 100 резюме на день, і рекрутер у першу чергу звертатиме увагу на ті листи, які його якось «чіпляють». Здобувач повинен розуміти, куди і кому пише. Уважно вивчити, на яких галузях права спеціалізується компанія, вивчити її корпоративну культуру. «Перш ніж намагатися пробитися до якоїсь юридичної фірми, для початку зрозумійте, чи хочете ви стати її частиною» — рекомендує Марина Фоменко. Якщо ви надіслали резюме, а вам не відповіли, за тиждень-два напишіть нагадування і попросіть надати зворотний зв’язок. Важливо, за словами лектора, ходити на ярмарки вакансій і знати HR компанії в обличчя, можна з ним познайомитися, бажано, щоб вони вас запам’ятали.

Пані Фоменко розповіла про написання резюме. Якщо компанія спеціалізується в сфері FinTech, резюме можна записати у відеоформаті, але якщо компанія бюрократична — необхідно надсилати формальне резюме. «Головна його мета — показати вашу вартість як професіонала», — зазначила лектор. Обсягом воно не має перевищувати двох сторінок, проблема граматичних помилок усе ще актуальна для багатьох претендентів. Марина Фоменко підкреслює, що не потрібно надсилати шаблонні резюме і застосовувати занадто загальні фрази. Важливо орієнтуватися на досягнення. За словами спікера, в консалтинговому бізнесі партнери прагнуть бачити в своїй команді співробітників, які хочуть стати партнерами в перспективі.

Також вона зазначила, що рекрутер переглядає резюме в середньому 10—15 секунд. Звертає увагу на володіння іноземною мовою, фото, коректність зазначення посади… Необхідно пам’ятати, що зарплатна пропозиція юриста з LLM буде вищою. Пані Фоменко рекомендує коротко і по суті описувати свої досягнення. І якщо ви поки не врятували планету, можна вказати, що «моя аналітика призвела до загального позитивного результату».

За словами пані Фоменко, фото має бути портретним, акуратність і доглянутість — запорука успіху. Необхідно вказувати ключову інформацію: посаду, на яку претендуєте, та заробітну плату. Варто чи не варто вказувати вік? За словами Марини Фоменко, з цього питання зараз багато дискусій, проте вона рекомендує вказувати. А ось сімейний стан сьогодні нікого не цікавить, головне — добре виконувати свою роботу. Говорячи про контактні дані, вона відзначила, що пошта має бути прив’язана до імені та прізвища. «Пам’ятайте, що ваш e-mail використовуватиметься для ділового листування, а не для реєстрації в Tinder» — наголосила лектор.

Робіть форматування в єдиному стилі; список обов’язків оформляйте списком; не пишіть причину звільнення; якщо все ще вчитеся, вкажіть рік закінчення; вказуйте будь-які програми підвищення кваліфікації, особливо якщо програма релевантна вашій спеціалізації, — ці та інші поради стануть у нагоді будь-якому претендентові. Що стосується знання іноземних мов, то англійська — це must have, додаткові мови тільки вітаються. «Будь ласка, не пишіть, що вмієте користуватися персональним комп’ютером. Цим уже нікого не здивуєш», — звернулася до слухачів пані Фоменко.

Вона підкреслила, що тепер на перший план вийшли особисті якості: вміння працювати в команді, повага до команди, вміння вести стресові переговори. Компанії шукають адекватних людей, які володіють такими якостями: вміння зібратися в стресових ситуаціях, спокійно реагувати на хамство, завжди підтримувати колег, ставити правильні запитання, чесність, пунктуальність.

«Обов’язково перевіряйте фінальний файл, ліпше конвертуйте його у ПДФ. Красиво назвіть його, надсилайте і чекайте дзвінка від рекрутера» — резюмувала Марина Фоменко.

МЕНЮ

LegalHighSchool – Вища школа для юристів і адвокатів