Головне — ніколи не брехати журналістам. Ліпше взяти паузу і повернутися до питання згодом — Володимир Бойко

Медіакурс «Юрист у кадрі» — новий експериментальний проект Legal High School. Досвід співпраці з медіа, подолання «страху перед камерою» і напрацювання в галузі електронних медіа пропонуються до розгляду слухачам Школи розвитку юридичного бізнесу.

Відкрив медіакурс лекцією на тему «Юрист і ТБ. Як побудувати ефективну комунікацію і бути ефектним у кадрі» Володимир Бойко, голова департаменту комунікацій Ario Law Firm, журналіст і телеведучий.

Лектор окреслив зміни, що відбуваються з телебаченням упродовж останніх років, підкресливши, що ТБ продовжує бути головним каналом масової комунікації. При цьому він наголосив, що розвиток інтернет-технологій дає змогу активному користувачеві «додивлятися» «пропущений» контент на YouTube і за допомогою інших сервісів, що розширює звичні рамки поняття «телебачення».

Взаємодію юриста з телебаченням Володимир Бойко розділив на чотири формати, зокрема власний проект на телеканалі, постійний гість, експерт-коментатор і власний формат поза межами телеканалу, а також навів приклади успішної реалізації таких форматів юристами на українських телеканалах.

Щоб юрист ліпше уявляв собі телевізійну «кухню», спікер розповів про організацію телевізійного процесу, дав рекомендації найбільш ефективних «точок входу» на телебачення та застеріг від поширених помилок, до яких схильні новачки на ТБ.

Аналізуючи відносини юриста і телебачення, лектор виділив ряд статусів, в яких може перебувати юрист у відношенні до ТБ, а також запропонував алгоритми взаємодії з представниками телевізійної «кухні», які допоможуть цей статус підвищувати — від «ніхто» до «один із багатьох», від «один із багатьох» до «друг», від «друг» до «герой». При цьому він застеріг від ситуацій, в яких можна стати для телебачення «ворогом» або «жертвою», і навів успішні приклади протистояння таким спробам.

«Головне — ніколи не брехати журналістам. Ліпше взяти паузу і повернутися до питання згодом», — радить Володимир Бойко. Тим більше, не треба відповідати на хамство з боку журналіста, яке може бути провокацією з метою викликати у вас певну реакцію, а потім поширити цей запис, виставляючи вас у непривабливому вигляді.

Окрема тема — плата за ефір. Гроші не найкращий спосіб увійти у кадр, вважає спікер, адже якщо у вас є репутація, вас запросять і без грошей. «Будьте настільки крутими, щоб вас запросили, а гроші ліпше витратити на власний розвиток», — резюмував Володимир Бойко.

Досить поширеним явищем на вітчизняному (і не тільки) телебаченні є замовні сюжети, які використовуються сторонами конфлікту для підриву репутації опонента. Лектор дав рекомендації слухачам Legal High School щодо того, як ефективно протистояти в медіавійні та отримати від ситуації максимальну користь.

Володимир Бойко відзначив, що розвиток інтернет-технологій дає змогу не тільки брати участь у передачах на ТБ, але й створювати власний відеоконтент, поширюючи його за допомогою соціальних мереж.

МЕНЮ

LegalHighSchool – Вища школа для юристів і адвокатів