Як потрапити до вищого ешелону міжнародних рейтингів, слухачам LHS розповіла Юлія Патій

12 березня 2021 року в Legal High School відбувся тренінг Юлії Патій, консультанта з управління та розвитку, експартнера і CEO АО AVER LEX. У фокусі уваги пані Патій опинилися міжнародні рейтинги — вона розповіла про те, як же потрапити до «вищого ешелону».

У ході тренінгу Юлія Патій розглянула білий і чорний списки міжнародних директорій, проаналізувала різницю методологій, звернулася до критеріїв, яким повинна відповідати конкретна юридична компанія, акцентувавши увагу на найважливіших факторах, що впливають на потрапляння і поліпшення своїх позицій у провідних рейтингах.

Причини, за якими юридичні фірми цікавляться міжнародними рейтингами, суттєві: це може виступати умовою участі у великих тендерах на вибір юридичного радника, підсилює позиції в локальних рейтингах, виступає підмогою для підтримки лояльності серед існуючих клієнтів і, у свою чергу, є перевагою для співробітників, які орієнтовані на кар’єрне зростання.

Крім цього, є деякі додаткові бонуси: можливість провести внутрішній аудит компанії на зростання клієнтського портфеля, розширення команди, збільшення кількості значущих проєктів, впливу на ринок; підсвічує якість відносин з колегами і конкурентами на ринку; показує рівень впізнаваності.

Юлія Патій акцентувала увагу на тому, що процес потрапляння у найпрестижніший рейтинг Chambers або посилення позицій у ньому непростий. Говорячи про фактори впливу, найважливішим є клієнтські фідбеки (50–60%), анкета (40–50%) — важлива, але вона втрачає своє значення без підтвердження, експертна оцінка також важлива, проте до неї підходять з позиції «gives colour but is always treated with a big pinch of salt ».

Пані Патій поділилася деякими цікавими фактами і цифрами. 12 461 — загальна кількість анкет, поданих в Chambers Europe 2021, тоді як 204 594 — кількість наданих контактів для фідбеків. Показник відгуку зазвичай становить 30–40%. У фірм з хорошими показниками середній відсоток відгуків — 60–80%, тоді як у фірм з поганими — іноді тільки одна або дві рекомендаційні відповіді, а може, і зовсім не бути ні однієї.

У роботі з фідбеками Юлія Патій рекомендує віддавати перевагу усним інтерв’ю, а також врахувати той факт, що контакти мають покрити всіх юристів, номінованих в анкеті. У процесі роботи необхідно запитати дозвіл до закінчення термінів подачі, пояснити про конфіденційність і деталі. Важливо переконатися в коректності контактних даних, а також попереджати клієнтів під час або незадовго до початку дослідження. Дослідник надішле електронного листа про початок дослідження, перш ніж зв’язуватися з вашими клієнтами. Пані Патій звертає увагу: будь-які підозрілі відгуки і фальсифікації видно, тому ліпше не грати з вогнем.

У роботі з анкетами необхідно розуміти, що подача анкет — процес системний, де необхідно показати річний прогрес і те, чим саме був знаменний останній рік. Завжди звертають увагу на себе саме ті кейси, в яких позначена якась особливість, унікальність у розрізі ринку в цілому. Не варто перевантажувати деталями, зрозумілими тільки в рамках нашого законодавства. Усі проєкти повинні бути актуальними, в роботі ж зі старими проєктами необхідно показати динаміку за рік.

Резюмувала свою доповідь Юлія Патій виведеною формулою успіху: це синергія роботи партнерів, юристів і маркетологів. Доброю ідеєю завжди буде проактивний підхід, розумний контроль і віра в свої сили.

МЕНЮ

LegalHighSchool – Вища школа для юристів та адвокатів

Кошик