Перемога інтелекту в квітневому турнірі Quiz

Квітневий турнір LHS Quiz 2019 продемонстрував, що інтелектуальна гра, запропонована юридичній спільноті освітньої платформою Legal High School, набирає популярності. І цього разу до досвідчених команд додалися новачки. Місце за столами зайняли вісім команд: MERX (юрисконсульти), «Судді-знавці» (збірна команда суддів), «Знавці держсектора» (збірна команда представників державного сектора), «Юрисконсульти-знавці» (збірна юрисконсультів), Gor-ці (команда адвокатської фірми Goro Legal), «Інтелектуальні експерти» (команда Центру експертиз), «Адвокати юриста» (команда ЮК «Алєксєєв, Боярчуков та Партнери) та «Графині і граф де Піар» (збірна команда піар-фахівців юридичного ринку).

Хоча 1 квітня давно минуло, утриматися від жартів і гумору в квітневій грі було неможливо, тож розминка стала тим раундом, в якому почуття гумору було потрібне анітрохи не менше, ніж інтелект.

Другий раунд називався «Гурман», і тут потрібно було згадати забуті знання ботаніки або, навпаки, свіжі враження від заморських подорожей, бо знавцям потрібно було за зображенням відгадати назви досить екзотичних фруктів.

Хоча в LHS Quiz грають юристи, суто юридичних питань у грі практично немає. І лише в третьому раунді гравці змогли продемонструвати рівень професійний знань, бо він стосувався незвичайних, як правило курйозних, судових справ, які розглядалися в різних країнах і в різний час.

Наступним став відеораунд, в якому гравцям потрібно було, переглянувши хвилинний епізод фільму, правильно назвати… ні, не назву фільму і не акторів чи режисера, а місце, де знімався показаний епізод. Так що треба було або добре знати зміст фільму, або бути дуже уважним до деталей показаного зображення.

Проміжні результати гри засвідчили, що після чотирьох раундів перше місце у команди «Юрисконсульти-знавці», однак розрив між результатами не був настільки значним, щоб юрисконсульти могли спочивати на лаврах.

П’ятий раунд також було присвячено мистецтву, хоча завдання було складніше, ніж відгадувати локацію епізоду. Командам потрібно було розгадати назву художнього твору за ребусом, складеним з іконок-емоджі телефонного меседжера.

Шостий раунд — традиційний дуплет. Це найскладніший конкурс, та й ціна успіху висока — у разі правильної відповіді на всі чотири запитання з першого разу команда могла отримати десять балів.

Сьомий раунд вимагав уважності до деталей, бо потрібно було назвати персонажа картинки за певним елементом — наприклад, по очах. Підказкою могло служити те, що це були очі людей, зображених на банкнотах різних країн, так що наявність нумізмата в команді була великою перевагою.

Стислість восьмого бліц-раунду зовсім не означала, що грати буде легше, ніж під час інших раундів, адже на обдумування кожної відповіді гравцям давалося тільки десять секунд і ніяких повторів, які дали б змогу отримати додатковий час на обдумування, тут немає. А завдання було лінгвістичним — командам пропонувалося за десять секунд відшукати український аналог англійського прислів’я.

Ну і улюблений усіма раунд «Чорний ящик» зажадав від гравців проявити дива асоціативного мислення, щоб вгадати захований вміст, до того ж правильна відповідь гарантувала п’ять балів. Судячи із захоплених вигуків при вигляді предмета, який ховався в чорному ящику, більшість команд з честю впоралися із завданням.

Після підбиття підсумків з’ясувалося, що переможцем квітневої гри стала команда «Інтелектуальні експерти». На другому місці з відривом усього в один бал — «Юрисконсульти-знавці», на третьому — «Знавці держсектора».

МЕНЮ

LegalHighSchool – Вища школа для юристів і адвокатів