Про те, як створити персональний бренд і стати зіркою юридичного ринку, розповіла директор з маркетингу АDER HABER Анастасія Глущенко

Прислів’я говорить, що зустрічають по одягу. Конкуренція на юридичному ринку висока, навіть вища, ніж в інших галузях. Персональний бренд — це саме те, що дасть вам змогу виділитися і зайняти місце в топовій юридичній компанії. Особистий бренд знадобиться не тільки для влаштування на роботу, але й для подальшої комунікації з клієнтами. Якщо ви на початку роботи над брендом припускалися помилок — не біда — їх можна виправити. Головне — працювати над своїм позиціонуванням.

Особистий бренд забезпечує впізнаваність і робить вас унікальними. Проте мало хто послідовно працює над своїм брендом, більше того — багатьох це просто лякає. Іноді вам здається, що ви нічим не виділяєтеся, не маєте якихось особливих знань, умінь. Не біда — бажання вчитися теж може стати перевагою.

Починати потрібно з малого — прикладом особистого блога на правову тематику. Нехай він від початку не буде ідеальним — це лише перший крок, який допоможе вам розвиватися. Не треба жертвувати можливістю на догоду перфекціонізму.

Ефект Данінга-Крюгера працює в усіх сферах, у тому числі і в юридичній. Брак знань часто не дозволяє з першого разу виконати все «на п’ять» і це може неабияк демотивувати. Не бійтеся помилок — вони неминучі на шляху освоєння професії, бійтеся зупинки на цьому шляху.

З чого почати? Визнайте свої досягнення і повідомляйте про них світові. Той, хто заявив про свою перемогу першим, найімовірніше, і стане переможцем. Допоможе в створенні і просуванні власного бренда профіль у соціальних мережах. Це ідеальна і при цьому безкоштовна можливість заявити світові про себе і зав’язати контакти з представниками професійного співтовариства. До того ж спілкування в колі професіоналів принесе досвід, а участь в обговореннях — навички комунікації. Але потрібно бути перебірливим і відповідальним, розміщуючи особистий контент у соціальних мережах. Зараз вони є не тільки універсальним комунікатором, а й можуть «розкрити» ті ваші «темні сторони», які ви не хотіли б афішувати.

Писати статті, виступати на конференціях — ось шлях для створення бренда. Головне — не знати, як будувати особистий бренд, а робити практичні кроки у його побудові. Потрібно працювати, рухатися, адже під лежачий камінь вода не тече.

МЕНЮ

LegalHighSchool – Вища школа для юристів і адвокатів