Сергій Саченко підбив підсумки медіакурсу «Юрист у кадрі» та провів практичні заняття зі слухачами LHS

Підбив підсумки медіакурсу «Юрист у кадрі» Школи розвитку юридичного бізнесу Сергій Саченко, головний редактор сайту Pravo.ua, директор IT-проектів видавництва «Юридична практика». Він поділився досвідом створення медіапроектів, які реалізує «Юридична практика».

Чи потрібна юристу співпраця з телебаченням? Відповідаючи на це запитання, Сергій Саченко відзначив, що ера друкованих ЗМІ стремить до заходу, тому сформувався тренд на присутність у теле- та інтернет-просторі. Медіавпізнаваність підвищує не тільки конкурентоспроможність юриста, а й капіталізацію особистого бренда.

Перейшовши до конкретних порад щодо поведінки у кадрі, спікер застеріг слухачів від поширених помилок, таких як надмірна жестикуляція та читання з листка. Працювати з телесуфлером можуть собі дозволити тільки професіонали, які вміють читати текст, не переміщучи очі по рядках.

Експерт радить заздалегідь придумати і вимовити на початку свого коментаря яскраву фразу — найімовірніше, саме вона і потрапить у сюжет, а інші думки юриста будуть представлені у викладі самого журналіста, адже новинний сюжет триває лічені хвилини, тому велеречивість тут недоречна.

Сергій Саченко рекомендує напрацьовувати досвід «роботи на камеру», використовувати свої сильні сторони (у тому числі й переваги зовнішності) та не допускати під час зйомок таких помилок, як вибір неправильного ракурсу (наприклад, зйомка у фас).

Лектор проаналізував конкретні відеосюжети і вказав на найбільш характерні помилки, яких припускаються спікерами: надто довгий текст, невиразна дикція, занадто швидкий темп мовлення, зайва жестикуляція або бігають очі, відсуність емоцій.

Він рекомендував готуватися до запису, говорити небагато, але емоційно, конкретно, точно і не йти на поводу у журналістів, які прагнуть зняти вас на фоні банера, а шукати оригінальний фон. Якщо запис відбувається у вашому офісі, потрібно підготувати зону зйомок і передбачити наявність у кадрі елементів корпоративного стиля, нагород тощо. Дуже корисно знайти PR-фахівця, який під час інтерв’ю дивитиметься на вас з точки зйомки і вкаже на недоліки пози, костюма, фону тощо.

Не потрібно відмовляти в коментарі журналістам: два випадки відмови напевно «поставлять хрест» на шансі, що журналіст знову до вас звернутися за коментарем. Проте і коментувати, будучи некомпетентним у питанні, не варто — ліпше переадресувати журналіста на гідного фахівця, тим самим надавши допомогу, яку він, безумовно, оцінить.

Дуже виграшним моментом буде наявність тієї чи іншої візуальної «фішки», яка, потрапивши у кадр, виділить вас із натовпу, зробивши особливим. «А головне — не забувайте посміхатися. Вчіться перетворювати свої недоліки в достоїнства», — закликав Сергій Саченко.

Також він запропонував слухачам Legal High School виконати практичне завдання із застосуванням уже здобутих знань. У ході його виконання учасники медіакурсу змогли на власні очі оцінити роботу в кадрі, проаналізували недоліки і переваги кожного зі спікерів-добровольців.

МЕНЮ

LegalHighSchool – Вища школа для юристів та адвокатів

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x
Кошик