Сильний бренд — це те, що дозволяє піднімати вартість продукту від 14% до 600%, відзначила Ірина Химчак, партнер BeCentric

Школа розвитку юридичного бізнесу Legal High School продовжує свою роботу. У рамках модуля «Маркетинг» блоку «Юридична фірма: базові налаштування» співзасновник маркетингового і комунікаційного агентства BeCentric Ірина Химчак виступила з лекцією «Визначення маркетингової політики юридичної фірми: яку стратегію обрати, на чому сфокусувати зусилля та бюджет».

«Сильний бренд формує додану вартість в очах покупця», — зазначила пані Химчак, говорячи про брендинг. За її словами, сильний бренд — це те, що дозволяє піднімати вартість продукту або послуги від 14% до 600%. Крім підвищення вартості, сильний бренд — це найкращі можливості для найму та утримання висококваліфікованого персоналу, а також можливість купувати послуги зовнішніх підрядників дешевше. «Провайдери готові продавати сильному бренду дешевше з метою підвищення власної репутації. Сильний бренд — це ще й стійкість у кризових ситуаціях», — підкреслила Ірина Химчак. Зв’язок сили бренда і збільшення продажів однаково ефективно працює як у B2B, B2C, так і на рівні держав. «Наприклад, чим сильніший бренд країни, тим більший обсяг її експорту», — наголосила лектор. Саме тому споживачі вважають, що якість і довговічність мають бути німецькими (вікна, автомобілі), а точність і екологічність — швейцарськими (годинник, шоколад).

Юридичні фірми багато говорять про маркетинг, і менше про розвиток бізнесу. Це дві різні функції. За словами спікера, особливістю юридичного ринку є те, що партнери «біжать всюди». Але це ще не найгірше. Набагато гірше, коли вони біжать всюди тільки тоді, коли у них є час. «Щоб такого не траплялося, на рівні стратегії одразу думайте про стратегію розвитку бізнесу, а потім про маркетингові інструменти», — рекомендує пані Химчак. Маркетинг забезпечує комплект інструментів для продажу бізнесу, а розвиток бізнесу визначає стратегічні можливості, розробку нових продуктів, вихід на нові ринки і формування стратегічних партнерств.

Говорячи про дизайн і брендинг, лектор відзначила: «У вас є 5 секунд, щоб щось сказати». Сучасні вимоги до брендингу — це система візуальних комунікацій, здатних трансформуватися і розповідати історії брендів без слів. Аби бренд жив, він повинен бути адаптивним. «Якщо у вас грамотний брендинг — у вас готові відповіді на всі запитання: щодо стилю сайту, банерів, саркетингових матеріалів, виставкових стендів. Вам не потрібно щоразу думати про дизайн», — зазначила лектор.

На завершення лекції пані Химчак зосередилася на важливості маркетингових досліджень (при цьому вона робить ставку на якісні, а не кількісні дослідження). «Ми давно увійшли в еру доказового маркетингу. І він набиратиме обертів, тільки-но середній і малий бізнес отримає більше доступу до Big Data», — резюмувала спікер.

МЕНЮ

LegalHighSchool – Вища школа для юристів і адвокатів