Учасники ринку обговорили програму форуму просування юрпослуг

21 серпня у новій локації LHS відбувся традиційний літній PLS meeting для обговорення програми VII Міжнародного форуму просування юридичних послуг. Взяти участь у розробці програми зібралися CEO, директори з маркетингу, BD та PR-фахівці юридичних фірм — партнерів видавництва «Юридична практика» та Legal High School.

У вітальному слові Рустам Колесник, шеф-редактор газети «Юридическая практика», анонсував ряд важливих інновацій у роботі Legal High School та «Юридической практики», які суттєво вплинуть на діяльність юридичної ринку.

Презентуючи попередні напрацювання організаторів Форуму, Євгенія Руженцева, заступник генерального директора видавництва «Юридична практика», СЕО Legal High School, зазначила, що хоча захід і є традиційним, цього року гостей та учасників чекають новини. Якщо торішній Форум починався із сесії за участю великого бізнесу, то в цьому році організатори планують запросити партнерів міжнародних юркомпаній рівня magic circle, які поки не представлені на нашому ринку. Здається, українським фахівцям буде цікаво дізнатися про глобальні тренди з перших уст, а також про критерії вибору локальних партнерів. Далі розглядатимуться актуальні виклики українського юридичного бізнесу, серед яких — вплив виборів-2019 на юрринок, розвиток нішевих юрфірм, переходи ключових гравців цілими командами, тощо.

Жваву дискусію викликала пропозиція влаштувати батл на тему «Маркетинг і креатив: а чи потрібен він клієнту», у рамках якого учасники шукатимуть відповіді на запитання: який мінімум маркетингових «фішок» має бути у поважаючої себе юридичної фірми; як не бути занадто оригінальним і на що дійсно звертає увагу клієнт, а що є марним витрачанням бюджету і часу.

Закінчити перший день форуму пропонується фінальною грою LEGAL QUIZ, яка так полюбилася учасникам ринку, а особливо завсідникам Legal High School (на базі якого і проводяться інтелектуальні змагання). Тема гри «Чого хоче клієнт?», а запитання для команд формулюватимуться на основі опитування учасників ринку, який буде проведено напередодні Форуму.

Другий день заходу відкриється круглим столом з партнерами та HR-фахівцями, на якому обговорюватимуться проблеми юридичної професії. Після цього учасники традиційно розділяться на два паралельних потоки: партнерський і маркетологічний.

Серед запропонованих новинок цього року — майстер-класи з бренд-стратегії та омніакального маркетингу.

Беззмінною темою залишається продаж юрпослуг. Якщо раніше партнери ратували за те, щоб цю роль активніше брали на себе маркетологи та юристи, то тепер з’являються питання до співвідношення часу юриста, який витрачається на продаж, і, власне, на юридичну роботу.

Несподівано було прийняте рішення у цьому році відмовитися від окремої сесії, присвяченій питанням legal tech, використання штучного інтелекту тощо, оскільки, на думку учасників зустрічі, лише поодинокі юрфірми всерйоз займаються цим питанням.

Другий день Форуму традиційно закінчиться Success stories — визнані майстри розповідатимуть про свій шлях до вершин професії. І на завершення відбудеться церемонія нагородження юридичних фірм за досягнення у сфері як просування, так і корпоративної соціальної відповідальності, діяльності pro bono, інноваційності тощо.

Уже найближчим часом очікуйте консолідовану програму з урахуванням усіх побажань і заявок на сайті газети «Юридическая практика».

Після обговорення попередньої програми Форуму учасники зустрічі продовжили спілкування в неформальній обстановці, а жар дискусії охолоджували коктейлі від алкогольного партнера Finlandia.

МЕНЮ

LegalHighSchool – Вища школа для юристів і адвокатів