Вікторія Сопільняк розповіла про торгові марки телекомунікаційних компаній

У рамках спецкурсу для адвокатів «Укртелекому» Вікторія Сопільняк, адвокат, патентний повірений, партнер патентно-юридичної агенції «Дубинський та Ошарова», розповіла про те, що необхідно знати про торгові марки в телекомунікаційних компаніях. За словами спікера, торгова марка — це позначення, за яким одні товари і послуги відрізняються від інших товарів і послуг. Є словесні, образотворчі, комбіновані, об’ємні, звукові, торгові марки, які містять в собі колір або поєднання кольорів, нюхові.

Права на торгову марку підтверджуються свідоцтвом, термін дії якого становить 10 років. Однак він може продовжуватися кожні 10 років, за продовження терміну дії сплачується збір. Реєструється свідоцтво національним органом інтелектуальної власності. Обсяг охорони торгової марки включає в себе охорону зображення, ключовим є перелік товарів і послуг, для яких торгова марка і реєструється.

Більш докладно лектор розповіла про схему реєстрації торгової марки. Так, подається заявка (встановлюється дата подачі заявки, від дати подачі заявки починають діяти права), після подачі заявки відбувається публікація про подану заявку. На цьому етапі будь-яка особа має право подати заперечення на торгову марку. Після подачі заявки відбувається формальна експертиза, а вже після формальної — кваліфікаційна експертиза (експертиза по суті). В Україні торгові марки реєструються після проходження кваліфікаційної експертизи. На стадії кваліфікаційної експертизи розглядаються мотивовані заперечення проти заявки на торгову марку, якщо вони є. На фінальному етапі відбувається реєстрація торгової марки.

Вікторія Сопільняк підкреслила, що оскарження рішення НОІВ про реєстрацію торгової марки на сьогодні може бути здійснене через суд або Апеляційну палату.

Також спікер розповіла слухачам LHS про добре відомі торгові марки. Добре відома торгова марка — це позначення, яке використовується особою на певній території протягом тривалого часу і яке внаслідок такого використання стало загальновідомим серед певного кола споживачів товарів і послуг.

МЕНЮ

LegalHighSchool – Вища школа для юристів та адвокатів

Кошик