«Зараз я не тільки займаюся розвитком юридичної фірми, а й продаю» — зі слухачами LHS власним досвідом поділилася Катерина Андрєєва

Про місце маркетолога в системі продажів слухачам Школи розвитку юридичного бізнесу розповіла Катерина Андрєєва, директор з розвитку бізнесу та PR ЮФ «Ілляшев та Партнери».

Побутує думка, що продавати юридичні послуги вміють тільки юристи, а маркетологи цього робити не можуть, оскільки є лише обслуговуючим персоналом. Катерина Андрєєва, директор з розвитку бізнесу ЮФ «Ілляшев та Партнери», розвіює цей міф, підкреслюючи, що продавати продукт і послуги фірми може будь-який співробітник, а маркетолог це робити просто зобов’язаний! У рамках своєї лекції пані Андрєєва розповіла, що потрібно робити, щоб у маркетолога «все вийшло».

Для початку спікер запропонувала розглянути базу вакансій юридичного ринку країни. Так, у 2018 році одними і найбільш затребуваних фахівців у юридичну фірму були маркетологи, звісно ж, після юристів. Кого шукають роботодавці? Як не дивно, 80% вакансій призначені для молодих фахівців. Попит на досвідчених маркетологів на юридичному ринці стабільно низький і становить менше 1%. У той же час немає вакансій з розвитку юридичного бізнесу, а у вакансіях на посаду маркетолога — ні слова про продажі.

«Я не продавець» — помилкова позиція для маркетолога. У першу чергу продавати повинні маркетологи, а не юристи, переконана Катерина Андрєєва.

«Я прийняла рішення вийти на новий рівень і спробувала приводити клієнтів. Зараз я не тільки займаюся розвитком фірми, а й продаю», — поділилася власним досвідом пані Андрєєва.

Лектор розповіла про свої щоденні обов’язки. Зокрема, це робота із SMM, PR, ЗМІ, соціальними мережами, розробка комерційних пропозицій, організація різних івентів, у тому числі освітні заходи з метою надання молодим юристам можливості розвиватися.

Основна відмінність маркетингу в юридичній фірмі полягає в тому, що маркетолог працює вже з тим, що є, і не впливає на ціну й асортимент послуг.

«Місце маркетолога в системі продажів залежить від самого маркетолога. Клієнти шукають тих, кому довіряли. Ваше завдання — створити для цього умови», — підкреслила лектор.

Виходьте із зони комфорту, вчіться, продавайте, допомагайте продавати іншим, резюмувала Катерина Андрєєва.

МЕНЮ

LegalHighSchool – Вища школа для юристів і адвокатів