Благополуччя компанії напряму залежить від того, наскільки кожен із її співробітників задоволений своїм життям, — Альона Темпер

- 13.05.2021 13:39
- Новини
Про те, що таке Well-being і чому благополуччя співробітника таке важливе, учасникам Дня кар’єри в Legal High School розповіла Альона Темпер, виконавчий директор GOLAW. Вона розпочала розмову з пропозиції присутнім визначити, що таке щастя, і наголосила, що щастя — це перше, про що ми думаємо, загадуючи бажання. «Усі ми хочемо бути щасливими, хоча як ви самі щойно продемонстрували, розуміння щастя у кожного своє», — підкреслила Альона Темпер. На її думку, щастя — це вміння помічати позитивні моменти та приділяти їм більше уваги, створювати позитивні, конструктивні взаємовідносини, проводити більше часу з родиною, друзями і саме життя робити більш насиченим.
Не менш важливим для щастя вона вважає займатися улюбленою справою та робити щось хороше для інших і, врешті-решт, бути вдячним за всіх людей, які є у вашому житті, та за всі події, що відбулися та відбуваються з вами. Іншими словами, щастя — це не відчуття, яке десь виникло через зовнішні обставини, а стан розуму, який формується нами самими, нашим ставленням до життя і тими виборами, які ми щодня робимо. Адже часто ми самі не дозволяємо собі бути щасливими, отримувати задоволення від життя та досягати втілення своїх бажань.
Від роздумів про сутність щастя Альона Темпер перейшла до способів його практичного досягнення і визначила ряд внутрішніх переконань, які не дозволяють людині стати щасливою, а також дала рекомендації для подолання таких установок.
Говорячи про щастя на роботі, лектор зазначила, що навіть найкращий працедавець не може зробити вас щасливими, якщо ви самі цього не захочете. «Для цього потрібно перестати йти на внутрішні компроміси із самим собою, — наполягала вона, — адже лише будучи щасливим, ви можете бути успішним та ефективним співробітником».
Альона Темпер нагадала, що у всьому світі основою ефективності особистості було визнано базове благополуччя або Well-being. Це поняття доволі широке і включає фізичне здоров’я та задоволеність, психологічний комфорт, фінансове благополуччя, активну соціальну взаємодію. Чим вище благополуччя співробітника, тим більше він задіяний у якісному виконанні своїх завдань, підкреслила вона. Якщо ж рівень стресу занадто високий (через негаразди вдома, проблеми зі здоров’ям тощо), продуктивність праці знижується.
Відповідно до дослідження, проведеного у Великобританії, підвищення благополуччя призводить до поліпшення робочих характеристик, фінансових показників бізнесу, продуктивності праці, якості товарів і послуг. Саме тому близько половини англійських роботодавців наразі запроваджують програми Well-being у своєму бізнесі.
Резюмуючи, лектор зробила висновок, що благополуччя компанії напряму залежить від того, наскільки кожен із її співробітників задоволений своїм життям — як психологічно, так і фізично чи ментально, та розповіла про реалізацію програми Well-being в GOLAW. Піклування про підвищення щастя персоналу призводить до того, що прибутки зростають, наголосила вона і підкреслила, що щасливі співробітники не лише більш творчі та креативні — вони ще й менше хворіють та значно рідше змінюють місце роботи. Крім того, своїм щастям вони мотивують колег та створюють позитивний імідж компанії на ринку праці.