Відносини з клієнтом важливіші за місце в рейтингу — Альона Онищенко

Про нетаємний світ рейтингів слухачам Legal High School розповіла Альона Онищенко, директорка з маркетингу та розвитку Sayenko Kharenko, яка дала поради, як потрапити до Band 1. Вона наголосила, що в її компанії вже три роки працює окремий спеціаліст, який займається винятково участю в рейтингах, і цього року фірма подала понад 110 анкет та більш ніж 35 списків referees.

Лектор підкреслила, що насправді рейтинги в юридичному бізнесі — не якась новомодна вигадка, адже перший такий рейтинг був опублікований ще у ХІХ сторіччі, а звичний нам сучасний формат юридичних видань сформувався у 80—90-х роках ХХ сторіччя. З часом кількість рейтингів збільшилася і наразі їх налічується кілька тисяч.

Причинами, через які юридичні фірми та корпоративні юристи звертаються до рейтингів, Альона Онищенко вважає той факт, що вони допомагають знайти та найняти юриста в незнайомій юрисдикції чи сфері права. «Рейтинги стали вдалим інструментом для створення короткого списку юристів для вирішення конкретного питання, які потім проходять стандартну процедуру закупівлі юридичних послуг. Часто позиція у рейтингу є визначальною при виборі, якщо всі інші параметри збігаються», — наголосила вона.

За словами лектора, найбільше рейтинги впливають на вибір юристів у транскордонні проєкти, і хоча просто згадка не генерує напряму нових клієнтів, вони часто звіряються з рейтингами, аби перевірити свій вибір. Опираючись на дані досліджень, вона підкреслила, що основними рейтингами наразі є Chambers і The Legal 500: більшість використовує Chambers для пошуку юристів або фірм і ще 22% — The Legal 500.

При аналізі чинників, які впливають на позицію у рейтингу, Альона Онищенко підкреслила, що 50% складають відгуки клієнтів; 30% — анкета; по 10% дають розмір команди та рекомендації колег. Для успіху у рейтингуванні вона порадила подавати проєкти, що стосуються змін у законодавстві чи створюють прецеденти; проєкти, які демонструють ваш досвід, — складні або з великими бюджетами; проєкти, що вказують на певний тренд на ринку; проєкти з добре відомими клієнтами; проєкти, які демонструють міжнародний досвід.

Даючи поради щодо оформлення детального опису роботи, лектор порадила обмежитися двадцятьма прикладами, оскільки велика кількість проєктів ускладнюють обробку і не справляють ефектного враження. Також детальний опис угоди повинен містити дату закриття чи поточний статус, що допомагає досліднику перевіряти факти. Великою перевагою, яку варто зазначити, буде те, що клієнт не вперше звернувся до вас; варто також відзначити складність роботи. Оптимально, якщо анкета міститиме приклади широкого спектра робіт.

Лектор дала поради з підготовки referees для дослідження та розповіла про методологію Chambers and Partners, наголосивши, що, оцінюючи компанію, вони дивляться на експертизу та досвід, клієнтський сервіс, комерційне бачення та розуміння бізнесу, старанність, співвідношення ціни та якості, глибину команди, професійну поведінку тощо. Лектор описала підходи, якими користується Chambers, коли рейтингує юристів і фірми, та дала поради для подачі анкет до цього рейтингу.

У практичній частині майстер-класу слухачі були поділені на робочі групи, які на реальному прикладі навчалися збирати інформацію з публічних джерел для подачі анкети до Chambers. Альона Онищенко розповіла про переваги подання анкет, дала практичні поради щодо їх заповнення та наголосила, що правильна організація процесу підготовки інформації та подання анкет може не лише значно поліпшити внутрішні процеси, але й поліпшити інші напрями діяльності, зокрема, пов’язані з розвитком бізнесу.

МЕНЮ

LegalHighSchool – Вища школа для юристів та адвокатів

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x
()
x
Кошик