День кар’єри: «Історія ведення соціальних мереж дуже схожа на кардіограму» — Євген Пронін, керуючий партнер ЮК «Пронін та партнери»
- 13.05.2021 18:42
- Новини
День кар’єри в Legal High School продовжила лекція керуючого партнера ЮК «Пронін та партнери» Євгена Проніна, який розповів про те, як юристу будувати персональний бренд у соціальних мережах.
Свою лекцію лектор побудував на інтерактивному спілкування із залом, а розпочав з того, що діджиталізація в юриспруденції не є новиною. За його словами, сьогодні багато юридичних компаній починають успішно використовувати TikTok.
Мережу Facebook Євген Пронін не розглядає як ефективний спосіб розвитку і просування бізнесу. «Теоретично там можна транслювати свою юридичну діяльність і отримати свого клієнта. Але стільки хейту та диванних ненависників, які прокоментують навіть корисний ваш пост, скільки є в Facebook, неможливо знайти в іншій соціальній мережі. Facebook перетворився на політизовану помийку. Я не розглядаю цю мережу як спосіб продажу юридичних послуг або розповіді про себе як юриста та компанію», — зазначив Євген Пронін.
Що стосується Instagram, то лектор зауважив, що він розглядає цю мережу винятково як фотоальбом і не продає послуги через неї. Найдієвішою соціальною мережею Євген Пронін вважає Telegram. «Telegram — це історія, яка перетворилася на найкращий спосіб продажу, з точки зору діджиталізації юридичних послуг. Тому що такого набору ресвісів, як у Telegram, немає в жодній соціальній мережі», — підкреслив спікер.
Зокрема, за його словами, ця соцмережа сьогодні співпрацює зі 167 державними реєстрами. У ній навіть можна ознайомитися з матеріалами деяких судових справ.
Відповідаючи на запитання: «Чи варто в соцмережах розділяти контент і публіку?», лектор зауважив, що цього робити не варто: «Усе має бути на одній сторінці, оскільки ніхто не буде підписуватись на окремі сторінки однієї компанії».
Також, за словами Євгена Проніна, 99% клієнтів компанії приходять через «сарафанне радіо», і соцмережі входять у цей показник. 80% — це клієнти, які приходять по особистій рекомендації, а 20% — через Telegram та Instagram.
«У соцмережах потрібно жити на хвилях, і лише на них робити якусь публікацію або виставляти новину. Історія ведення соціальних мереж дуже схожа на кардіограму. І продавати потрібно на рості», — підсумував Євген Пронін.