«Партнер повинен розділяти цінності компанії» — про шлях до партнерства розповіла Олена Омельченко, партнер ЮФ «Ілляшев та Партнери»
- 15.05.2019 16:58
- Новини
«Від юриста до партнера за чотири роки: значення PR у кар’єрному зростанні» — тема лекції в рамках Школи розвитку юридичного бізнесу Олени Омельченко, партнера ЮФ «Ілляшев та Партнери».
«Коли ми чогось бажаємо, ми повинні поставити конкретну мету», — розпочала свій виступ Олена Омельченко. Навіть якщо ви не досягнете амбітної мети, на шляху до неї ви набудете безцінного досвіду. Дати універсальні поради щодо досягнення успіху неможливо, вважає лектор, але є ключові моменти, які необхідно враховувати.
Перше завдання — презентувати себе ринку. Ви повинні починати мислити і діяти, як партнер, не можна відокремлювати себе від компанії, наприклад, вживайте формулювання «наша компанія», «ми», рекомендує спікер.
Наступне: ви повинні зрозуміти, що партнер — це в першу чергу бізнесмен, а вже потім юрист. Якщо ви не готові бути бізнесменом і нести бізнес-ризики, партнерство — не ваша мета. Ви переходите в категорію бізнесу, а не юриспруденції, підкреслює Олена Омельченко.
Необхідно знайти свою спеціалізацію і почати її розвивати. Нехай це буде «малий бізнес» у великому бізнесі. Коли ви починаєте розвивати свій напрям, ви стаєте цінних юристом у своїй компанії. «Я спочатку думала і діяла як людина, яка має право бути партнером», — розповідає Олена Омельченко. Дійте, як партнер, партнер повинен бути лідером, розвивайте свої особисті якості, радить лектор.
Також дуже важливим є особистісний бренд, який допоможе вам як всередині компанії, так і за її межами. Безумовно, час — це гроші, але комунікація (наприклад, з різними юридичними компаніями) теж є цінністю. Не потрібно сприймати юриста з іншої фірми як конкурента. Важливі також і ваш зовнішній вигляд, мова, жести.
Конкуренція, критика, програші та невдачі — все це дає змогу вам оцінити свої помилки і можливості. Якщо конкуренція не для вас, вам потрібно задуматися, чи можете ви взагалі бути юристом. Ви не станете партнером, якщо не навчитеся розуміти, що конкуренція, критика і невдачі — це речі, які рухають прогресом.
Ви повинні бути ініціативними і не боятися нести відповідальність за себе і колег, вчіться делегувати повноваження своїм молодшим колегам.