Як організувати роботу корпоративного комплаєнсу: які потрібні організаційні структури, що допоможуть запобігти порушенню законів та навіть убезпечити топ-менеджмент від можливої відповідальності у разі неправомірних дій своїх співробітників або контрагентів.
Навчальна програма блоку включає 4 модулі (дні).
МОДУЛЬ 1. «Корпоративне правове регулювання» (24 вересня) включає в себе наступні теми:
- Новели корпоративного права України: як акціонерному товариству залишатись у правовому полі, правове регулювання товариства з обмеженою відповідальністю (Олег МАЛЬСЬКИЙ, партнер, керівник практики корпоративного права та М&A МЮГ Eterna Law);
- Комплаенс в системі корпоративного управління (Іванна ОЛЕЩЕНКО, юрисконсульт групи компаній «Хенкель Україна», к.ю.н.);
- Комплаєнс-ризики учасників ринку цінних паперів (Denys Maistrenko, партнер Pavlenko Legal Group);
- Алгоритми комплаєнс-діагностики бізнесу (корпоративної структури) та імплементації рекомендацій (Олена ЛИННИК, керуючий партнер Gryphon Investment Consulting Group).
МОДУЛЬ 2. «Корпоративний контроль» (25 вересня) включає в себе наступні теми:
- Комплаєнс у взаємовідносинах з контрагентами (Павло ВЕРХНЯЦЬКИЙ, директор COSA);
- Внутрішній контроль та протидія корпоративним шахрайствам (Григорій СИТЕНКО, керівник групи з юридичних питань кластеру країн Східної Європи та Білорусі BASF);
- Відповідальність посадових осіб підприємств. Загальне оверв'ю (Ірина НІКОЛАЄВСЬКА, радник ЮФ Kinstellar);
- Чи відповідає ваш бізнес вимогам GDPR? (Станіслав КОВАЛЕНКО, офіцер із захисту даних авіакомпанії МАУ);
- Етичні стандарти бізнесу — українські реалії (Александр Алексеенко, партнер ЮФ Marchenko Partners).
МОДУЛЬ 3. «Комплаєнс в корпоративних відносинах» (26 вересня) включає в себе наступні теми:
- Комплаєнс в міжнародній компанії: як «продати» бізнесу комплаєнс і необхідність його дотримання, якщо ти –- комплаєнс-фахівець. Практичні поради здійснення функції комплаєнс-фахівця (Viktoria Melnichenko, керівник практики Agro and Food&Compliance INTEGRITES, к.ю.н.);
- Навіщо потрібен комплаєнс: кинути не можна впровадити (Olga Lukyanova, керівник юридичного відділу, офіцер з дотримання корпоративних стандартів групи компаній «Хенкель Україна»);
- Комплаєнс при використанні корпоративного імейлу (Ігор ЩЕДРОВ, експерт з корупційних ризиків Vodafone Україна);
- FCPA: що необхідно знати в Україні про антикорупційне законодавство США (Ірина МУСІЙЧУК, керівник юридичного відділу «МакДональдс Юкрейн Лтд»);
- Побудова комплаенс-програм в українських компаніях.
МОДУЛЬ 4. «Комплаєнс у банківському секторі» (27 вересня) включає в себе наступні теми:
- Регуляторні вимоги до бенефіціарів та структури власності українських банків (Діана ГОЛАНОВА, радник ЮФ Asters);
- Ризик-менеджмент в банках. Алгоритм перевірки (Віталій ДОЛЖЕНКО, експерт по комплаєнсу YouControl);
- Як пройти комплаєнс-контроль у банку за кордоном. Зони ризику: офшори, санкції etc.(Лана ГОЛЯН, партнер практики міжнародного бізнес-адміністрування АО Juscutum);
- Порушення та зловживання співробітників банку: запобігання, виявлення, усунення, наслідки для клієнтів.
Вартість блоку (4 навчальні модулі) - 5 400 гривень
Вартість модуля (1 навчальний день) - 2 000 гривень