У соціальних мережах потрібно зберігати нейтралітет та залишатися максимально етичним у питаннях політики, релігії та цінностей — Альона Дураєва

Майстер-клас на тему «Твоя сторінка в соціальних мережах очима роботодавця» для учасників «Дня кар’єри» від «Legal High School» провела Альона Дураєва. Вона обіймає посаду HR-директора юридичної компанії «TCM Group Ukraine» і вже 12 років працює у сфері HR. Спікер наголосила, що першочергове завдання соціальних мереж — побудова персонального бренду та бренду роботодавця. Вони також використовуються для розширення кола знайомих, професійного промо, пошуку однодумців і партнерів по бізнесу, міжособистісної комунікації, онлайн-навчання та можливості дізнаватися про найцікавіші новини першим. Акаунт користувача соціальних мереж може сказати про нього більше, аніж він може припустити. Пости, коментарі, формат контенту надають безліч інформації про вас як особистість. Досвідчені HR-фахівці, психологи та профайлери легко зчитають його. Вони можуть зіставити профіль людини, спрогнозувати її поведінку у тій чи іншій ситуації, провести аналіз психотипу, отримати інформацію про цінності, хобі чи захоплення.

«Треба пам’ятати, що інформація, яку ви розміщуєте у соціальних мережах, дуже швидко поширюється, і те, що ви вважали сьогодні особистою інформацією, завтра стає доступною всім», — наголосила Альона Дураєва. Вона на власному прикладі продемонструвала, як можна використовувати профіль у соціальних мережах для розвитку особистої впізнаваності як професіонала та піару компанії, в якій ви працюєте.

При цьому спікер наголосила на важливості інформаційної гігієни і ретельній редакції вмісту свого акаунту, якщо ви хочете позиціонувати себе як серйозного спеціаліста. Оскільки «інтернет пам’ятає все» і навіть закритий профіль не може вберегти від витоку інформації. Легко можна зробити перепост, скріншот чи зберегти фото у свій гаджет. У подальшому ваші особисті коментарі можуть сформувати негативний образ, який не відповідає корпоративній культурі вашої компанії чи цінностям колег по бізнесу. Це може вплинути на подальшу співпрацю і партнерські взаємовідносини.

Лектор порадила слухачам посібники, які навчають профайлінгу, тобто аналізу соціальних мереж, та зазначила, що навіть по фото, які ви публікуєте у себе на сторінці, можна на 90% спрогнозувати тип вашої особистості. Відтак, вона дала поради стосовно розміщуваного контенту та наголосила, що не варто розміщувати фотографії, за які потім буде соромно.

Необхідно пам’ятати, що вашу сторінку переглядають не лише друзі і прихильники, але й потенційні роботодавці та керівники. Тому потрібно зберігати нейтралітет у питаннях політики, релігії та цінностей, залишати лише толерантні та етичні коментарі, не публікувати контент, який особисто зачіпає цінності інших людей, зберігати ідентичність своєї поведінки як у реальному житті, так і онлайн. «Кожен має право на власну думку, якщо вона не несе шкоди оточуючим», — наголосила Альона Дураєва.

МЕНЮ

LegalHighSchool – Вища школа для юристів та адвокатів

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x
Кошик